lørdag den 17. november 2012

Heldig og meget taknemmelig

Dagen i dag bød på første besøg af min svigerfasrs nye kæreste og dennes yngste søn på 11 år.
Jeg bagte i går småkager, muffins og fire forskellige tærter så det kun var bollerne der manglede. Det viste sig at være et ganske godt valg.
I nat vågnede jeg nemlig med en frygtelig mavepine, endnu en omgang maveforgiftning. Jeg har haft det en del gange de sidste år og det bliver aldrig sjovt. Nå men fordi jeg havde det så dårligt blev manden min nødt til at klare det sidste inden gæsterne kom. Det samtidig med at han skulle passe vores tre børn.
Jeg fik det langsomt en smule bedre og kunne være med til det meste af besøget.
Hun er rigtig sød og rar og hendes søn ligeså. Dejligt.
En fantastisk gave havde hun også med til os.


Det er jo helt vildt ikke! Og det bedste er at alle produkter er uden al mulig skidt! Med en familie på fem hvor forøldrene er på SU er det virkelig en gave der kan mærkes på budgettet.

Der er flere lækre produkter bl.a. dette fra Rudolph! En bøtte på 75 ml og en på 850 ml. Så lækker!
 
 
Vi havde en dejlig dag og hyggede os bl.a. med en omgang Monster Rumble, rigtig hyggeligt. Mine mavesmerter er aftagende og jeg kan nu være sammen med familien uden at krumme mig sammen af smerte. Manden min taler om at han har det lidt småskidt, jeg håber ikke det udvikler sig, da vi egentlig skal i biograften i morgen.
Første date i 1½ år bare manden og jeg. Så med pasning klaret osv. håber jeg det vil lykkes at vi kommer afsted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar