fredag den 28. september 2012

Hjemme fra underbara Sverige!

Vi havde en skøn skøn ferie i det lækre Sverige! Vi tog den lange køretur op til Frederikhavn og sejlede til Göteborg.
Jeg kan ligeså godt sige det med det samme Göteborg er fantastisk! Intet mindre og vi har ikke set en brøkdel af byen jo! Men hvad der er mere fantastisk er den smukke smukke natur der er i den del af Sverige. Klipper overalt som mine dejlige sønner elsker at klare på, vidunderlige søer overalt og bakker der er så stejle at man troede man var i den sydligere del af Europa.


Vi havde den hyggeligste hytte, stor og dejlig, men dog kold da brændeovnen havde svært ved at give varme til hele huset. Men vi pakkede os godt ind og nød det.

Dagene brugte vi på hyggelige aktiviteter, både de mere turistprægede og ture ud i naturen hvor vi fik samlet de sidste blåbær og fik studeret svampe og andet godt.







En meget stor oplevelse var en sen eftermiddag på vej hjem fra Göteborg 300 m fra hytten, hvor min mand pludselig stopper bilen, for 50 m længere fremme står en elgko med sin unge! Det var så stort! Mine drenge var helt oppe og køre og det var vi faktisk også, jeg er meget fasineret af det store lidt spøjse dyr og havde i løbet af ugen set det i fangeskab men aldrig troet vi skulle være så heldige at se den i den fri natur.


Nu er vi vel hjemme igen, hverdagen er begyndt og vi tager en dag af gangen. For som skrevet kort før vores afrejse har vi igen en større forhindring på vejen. En stor beslutning skal træffes en beslutning for livet, og det er ikke bare sådan lige til. Men min mand og jeg er stærke, og endnu stærkere sammen så vi finder ud af den bedste løsning, det skal vi!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar