lørdag den 20. oktober 2012

Kærlighed og alenetid

I dag er manden og børnene i Legoland med mandens søster, hendes børn og min svigermor. Helt til i morges var det planen at jeg også skulle med, men så bestemte manden og jeg os om. Derfor blev det til at jeg for første gang i meget lang tid har en dag for mig selv. En dag hvor jeg ikke skal være klar til at passe mine søde skønne børn hele tiden.
Ærligt har det været tiltrængt, jeg trængte til at blive ladet op, trængte til at kunne ligge lidt på sofaen og bare flade ud til en god film. Jeg er heldig og meget taknemmelig.

Manden tager om præcis en uge på studietur til Barcelona, jeg glæder mig ikke til at skulle undvære ham, overhovedet! Men det er nok meget sundt at savne hinanden og vi har ikke undværet hinanden så længe i mere end 8 år... Håber det vil gå ok, og jeg formår at leve op til mine egne forventninger overfor børnene, særligt fordi jeg et par uger efter skal undvære min dejlige mand i tre uger, med start anden december. Puha. Jeg vil ikke tænke på det nu, for det er hårdt det er det.

I stedet vil jeg give mig til at se det nyeste afsnit at Greys inden min familie kommer hjem igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar