fredag den 19. oktober 2012

(U)hyggelig hygge

I dag blev troldedrengene hentet lige efter madpakkerne var spist, altså til middag. Manden min pyntede huset så fint med masser af halloweenpynt, klædte sig ud som den uhyggeligste dracula og ja var som altid fantastisk med ideer og planlægning!

Vi havde en skøn dag med græskarlygte, ristede marshmallows, hjemmebagte vafler, risengrød, gymnastiklegs-snold, gyser historier, uhyggelig film, scooby doo jagt inden sengetid, ja bare så meget hygge på en dag at vi alle er godt trætte. Glade og trætte.

I morgen går turen til Billund, vi tager i Legoland, håber vi kan komme til for mennesker, men ellers hygger vi bare alligevel jo.

Manden min er som dagt fantastisk, han tager i slutningen af næste uge på studietur til Barcelona, derfor synes han jeg skulle have en gave, så den vil jeg og han hygge os med i aften, åh han er sød er han, jeg elsker ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar